IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 26 November 2013

Kalaulah . . .

Kalaulah WAN NUR SYAHIRAH ni ada sepuluh orang aku sangat BERSYUKUR !

Aku bukan nak complain or apa-apa yang terlintas dekat fikiran kamu kamu dan kamu yang baca entry tak laku ni ( LOL ) cuma dekat mana lagi aku mampu bersuara selain di sini ? Tak gitu ?

Orang yang tengok aku akan kata aku rajin , perbersih and macam-macam lagi ~ WEH ! Aku ni antara MANUSIA PEMALAS dalam dunia tahu ? Tak percaya ? Tanyalah family aku weh ~ Silakan ! Pfft ~ Jenis aku once aku start mengemas or membersih aku akan buat daripada A sampai Z tapi bila aku dah malas . . time tu jangan comment apa-apa LOL

Aku bukan nak bajet-bajet tunjuk rajin ke apa ke cuma aku rasa aku perlu buat . YA ! Memang dekat tempat kerja ramai crew DAN YA sekali lagi ! aku tak tinggal seorang dekat rumah TAPI 6 orang ! TAPI kalau aku terus dan terus harapkan orang yang buat tapi tak ada satu manusia nak buat sampai bila aku perlu mengharap ? Aku malas nak kisah dengan orang yang asyik kata DIA JE BUAT KERJA tapi jarang-jarang nak tunjuk yang kau memang rajin GILAAA ( LOL )

Bukanlah nak kata jahat or apa tapi kalau kita dok cakap kita bagus tapi orang lain tak sedangkan kau sendiri dua kali lima macam mana ? Aku memang selalu bengang rasa nak pecahkan dinding bila aku je nak buat tapi orang lain tu boleh je buat TAPI malas nak kisah sangat so aku senyap dan buat bodoh and let my mind think other things to avoid aku jadi tak ikhlas . Jangan sampai aku bersuara dan melepaskan apa dalam hati aku sebab MANUSIA YANG DENGAR TU NANTI AKAN BENCI AKU SEUMUR HIDUP !

Jenis aku , aku lebih suka senyap dan simpan everything rather than meluahkan ~ Tak kisahlah luahkan dekat orang ke or buat status ke ~ Paling-paling pun aku tulis dekat Cube ni je hah ~ Aku cuba untuk jadi dewasa ! Lagi pun kalau aku nak buat kerja aku akan buat seorang diri sebab if aku ajak orang tolong aku then aku akan terus guna perkataan " tolong " sedangkan aku mampu buat . Aku tak suka bergantung hidup dekat orang dan Alhadulillah sebab sikap aku yang satu ni aku jadi lebih kuat , bersemangat , tabah dan lebih berdikari untuk hidup HAHAHAH

Aku cuma harap semua berjalan dengan lancar dan semua bekerjasama . Kadang-kadang aku luahkan dengan cara memerli tapi bergantung pada orang lah ~ Tapi kalau orang tu jenis nice than aku akan cakap nicely ~ SEBAB kenapa aku luahkan dekat sini ialah kerana aku bosan dengan ORANG YANG SELALU RASA DIA BAGUS TAPI HAKIKAT MORE THAN SHIT ( lol )


Sekian , wasalam ! ( hahahahahahahahahahah )
I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)