IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Friday 1 August 2014

Hilang Kata-Kata

Aku cuba jadi seorang yang baik .
Anak yang baik .
Cucu yang baik .
Kakak yang baik .
Anak buah yang baik .

Aku cuba faham situasi orang .
Aku letak diri aku sebagai kedua dan orang lain sebagai pertama .

Aku pernah tunggu dia balik satu masa dulu .
Satu masa yang aku sangat mentah untuk hidup sendiri .
Satu masa yang aku perlu belajar apa itu ketabhan .
Satu masa yang aku perlukan kasih sayang dia .

Tapi dia tak pernah balik .
Tapi dia tak nak angkat call aku .
Tapi dia tak nak cakap dengan aku .

Aku sedar aku dah tak diperlukan waktu tu .
Aku cuba jadi kuat .
Aku cuba jadi tabah .
Aku cuba letakkan diri aku hanya seorang diri diatas sebidang anah luas dimana aku perlu hidup sendir .
Aku belajar menabung sebab aku perlukan duit .
Aku belajar tebalkan muka minta kerja sana sini .
Aku belajar tebalkan muka menjawab soalan orang dewasa perihal dia .
Aku belajar hidup sebagai sebatang kara .

Setiap hari aku doa minta pada Allah kuatkan hati aku .
Setiap hari aku doa minta pada Allah kalau ditakdirkan aku tidak akan jumpa dia hingga kiamat menjelang , Aku redha .
Allah perkenankan doa aku .
Allah beri aku ketabahan .
Allah beri aku kesabaran .
Allah beri aku kekuatan .

Tapi kini dia balik . .
Aku kehilangan .
Kehilangan perasaan sepatutnya ada dalam hati ini .

Allah tunjuk pada aku sesuatu .
Saat hambaNya redha akan ketentuanNya saat itu hilanglah segala kesedihan , kesakitan , keperitan namun persoalannya , Derhakakah aku ? Allahu !
I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)