IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 8 October 2013

Lose Weight or Maintain ?

Assalammualaikum and Hoy Hoy ~! xD
What should I do ?
Lose weight ?
Maintain my weight ?
Ottokhae ?


Kebanyakan orang fikir aku buat semua untuk kurus -.-" Aku tak kisah gemuk ke kurus ke janji aku sihat ^^
Aku tak kisah pasal berat badan aku tapi aku sedikit kisah pasal aku punya body shape hahah
Aku tak sukalah pakai baju ke jeans ke yang mampu buat kengkawan aku tu terserlah ~
Hahah ! Faham ? Lelemak yang sedang hidup bermasyarakat dalam badan aku ni wahahahahah


Tapi kalau aku terus exercise mesti aku akan kuruskan ?
Aku risau aku kurus sebenarnya ~
Aku buat semua ni untuk wushu tau ! Untuk sparring !
Kalau aku maintain berat aku tak perlu risau lawan aku masa sparring tapi kalau berat aku berkurangan  . . . Weh ! Even kkchia team punya bebudak sparring perempuan gila kuat woahhhh ~ 
Tapi kalau aku maintain berat . . . Aku sedikit susah nak buat others pattern  . . . Hmm ~ Ottokhae ?
Tapi aku dapat rasa berat aku kurang ! Tapi aku tak timbang hahahah
Tengoklah ~ Maybe next year time nak daftar for sparring baru aku timbang hahahah
Tapi selama aku hidup tak pernah berat aku melebihi 62 kg ! Tu kiralah paling berat dan berlemaklah tu ! xD


Few months ago aku beli dumbell , next month something was set in my mind kekeke
Mcd's people even call me Abang or Jantan LOL
Because I'll punch them without lowing my energy ! xD
Lorh dorang lelaki ma ~ Kau cari pasal dengan aku , aku tumbuk je ! Sakit meh ? :P
Kalau perempuan cari pasal aku tampar bontot wahahah


Aku rasa lebih baik aku terus exercise je ~ Aku pun tak control makan xD Maybe sebab aku minum air banyak kot and avoid soft drinks maybe ?
But tbh , muscle tangan aku sikit lagi nak capai my target ! Woohoooo \^^/
Tapi perut  . .  Begitu selamanya ! LOL Harap faham ! xD


Btw , thanks to Kevin Zahri sebab dia penasihat yang daebak ! :)
Love his blog !
I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)