IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 10 December 2013

Dear Amirul

Khatam sudah baca " Dear Amirul " LOL
Hahahah
Semalam tengah kemas bilik ternampak diari lama xD
Bila baca balik . . Pergh !
Kelakar gila babun ! !
Hahahahahahahaha


Aku takkan pernah percaya aku letak nama diari aku , " Dear Amirul " siap tampal gambar lagi gara-gara terlalu minat xD LOL
Tbvh , kalau dia still dalam industri memang aku akan terus sokong dia and mungkin dia satu-satunya artis melayu aku sokong LOL


Banyak benda manis yang aku tulis dan kelakar xD
Paling tak boleh tahan bila aku ada tulis pasal Feizai hahahahaha OMG
Bila ingat balik , Wushu betul-betul bagi aku memori yang aku takkan lupa pasal sekolah .
Wushu juga satu-satunya permulaan aku belajar untuk  berusaha !
Tapi sebenarnya aku sangat berterima kasih pada K sebab tanpa dia aku tak mungkin terus berlatih dengan gigih !
O ?
Dia tak pernah buat aku rasa nak berlatih bersungguh-sungguh LOL
Yes ! Memang aku suka O tapi sampai sekarang aku berani cakap aku tak suka style dia ajar than K sebab dia lebih banyak main .
Aku masih ingat kalau O yang ajar and K tak ada time training memang waste time pergi training sebab banyak main -.-"
Kalau nak kata pattern siapa aku lebih suka aku pilih K than O even bila pertandingan aku akan fokus dekat K sebab dia memang umph ma !


Bila baca balik impian aku dalam wushu .
Alhamdulillah sebenarnya aku dah capai 80% tapi sebab aku stop so aku dah tak tahu aku tinggal berapa percent LOL
Tapi tanpa kepercayaan Master and sokongan dia dengan Sir T tak mungkin aku jadi sebahagian daripada Instructor Team :)
Tanpa Master , Sir T dengan K tak mungkin aku akan jadi salah seorang peserta sparring yang Master target Gold .
Bila ingat balik mungkin tak banyak tapi aku satu-satunya budak Melayu yang Master betul-betul pandang sampai aku dapat anugerah khas daripada dia dulu :')
Tapi dia lebih sayang K LOL
Hahahaha


Tak tahu kenapa tapi aku rasa macam dapat semangat baru lepas baca Dear Amirul .
Sebab dia buat aku ingat balik impian , tujuan , dan cita-cita aku dan yang paling penting banyak yang belajar daripada kehidupan lalu .

Be the chosen ONE !




I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)