IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 7 January 2014

Make it to Short Story

Uhuk ! Uhuk !
Alahai ~ Dah berapa hari bulan baru nak terbuka blog ni hahaha
So sorrylah blog woi ~! ^^
Agak terkilan juga sebab no post for the end of 2013 and no opening post for 2014 T_T
Banyak sangat berlaku mengejut , terkejut , dikejut dan terjerut ( eh ? ) LOL


Okay , terlalu banyak benda yang aku tak sangka !
Berhenti mendadak daripada McD dan Gangnam kemudian masuk semula ke Johnny's .
Weh ! Aku bajet2 kerja Johnny's dapatlah paling kuman 3 bulan sebab itu yang aku bagi tahu Miss masa interview .
Memang sejak awal aku tolak tawaran Ayah Achih tu mentah2 tapi dia dah minta tolong and paling menggiurkan iman serta nafsu dengan tawaran2 hebat yang disertakan dengan pujukan tu yang aku tak tahan tu hahahaha
Akhirnya , aku terima tawarannya , Ayah Achih ( dah macam akad nikah pula hahahaha )


I'm so so so sorry to people at Johnny's . Susah nak terangkan sebab perasaan aku 50-50 nak resign sebenarnya but I've made decision and aku dah tekad cus this is the only and the way to become who I want in the future ^^
Tbvh , fikirkan saja aku dah boleh bayangkan I'll be super duper busy ( Wohooo )
Itu yang aku nak ! Aku ni nampak je pemalas tahap cipan garu ketiak tapi aku memang mati kutu , kelemumur , kepala gatal bila aku tak ada kerja LOLS


For 2014 , I've a very looooong list-to-do xD
And this time aku tekad dan nekad and NO MORE EXCUSES !
What ever happened , what have I list I'll make it come true ! ( oh yes ! )
Alhamdulillah , terlalu banyak hikmah yang datang sejak aku tinggalkan Shah Alam dan kembali ke Selayang .
Aku banyak ketawa dan senyum berbanding dulu aku banyak muram dan moody . Aku tak risau pasal makan sebab rumah atuk kan ' heaven of food ' xD And paling penting ! HELLO WORLD , NO MORE MAGGI BABEH ! xD Kahkahkahkah ( lupa diri sekejap )
Aku dekat dengan Adik , Rin and Hani ^^ Weh ! 3 badut kegemaran aku tu hahahah


Oh ! Btw , aku dah announce dekat rumah aku dengan Junhyung dah official hahahahahahahahahaha
Aku cerita dekat Nde P pasal B2st and Junhyung xD Nde P layan je ~ kekekeke
And now when they want to mention about him they will say , ' your husband ' even that 3 kids ^^


Back to Johnny's , aku sedih sangat2 bila dorang tanya , " this week last ke ? kenapa ? "
WEH ! Jangan tanya boleh ? Hahaha Sekarang dengan dulu memang tak sama masa dekat Johnny's tapi staff sekarang walaupun pakat semua foreigner tapi staff sekarang lebih bagus and nice than before . Aku lebih selesa dengan dorang . Tapi nak buat macam mana jodoh tu tak lama nak bekerja bersamakan ? Hmm . . Kerja Johnny's best ! Okay , setiap tempat makan yang aku kerja memang best ! xD Hahahahah


Okay , esok morning shift so night night Cube ^^
I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)