IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 14 January 2014

Story of Two Days

Hello mellow ~ ^^
Sekali update ' story of two days ' kau ! Hahaha Ambik kau !
Cerita dia pasal hari ni dan semalam tapi ini cerita sajalah ya tak ada gambarnya kekeke


Semalam aku tersangat bahagia bukan sebab aku dapat jumpa Junhyung mahupun Gikwang ataupun Hyunseung dan yang paling pasti bukanlah B2st ya ! :P
Cerita dia aku buat cornflakes madu dan ice cream ! ! ! ! ( wohooooo )
PERTAMA !
Buat cornflakes madu bukan untuk raya sangat tidak sepatutnya berlaku dekat dapur atuk semalam tahu ! Tapi gara-gara balas dendam last year tak merasa jadi satu kuali besar gaya orang masak rendang tu aku buat semalam xD Nak ?
Mai jemput ke rumah ^^
Bahagia weh ! ! Terasa bahagia dapat bermadu asmara dengan encik-encik cornflakes tu semalam kahkahkah


Tentang scandal aku lagi satu si Mr. Ice Cream pula , tu pun balas dendam hahaha
Berhari-hari aku asyik cancel nak date dengan dia gara-gara asyik terlupa beli coffeemate -.-"
Apakah ?
Tapi semalam memang dapatlah wa date dengan dia dekat dapur kekeke
Wa buat flavor milo tapi bila dah siap jadi rasa choc milk LOL
Janji sedap ! :P
Hahahaha cakap pasal sedap tadi aku doklah puji ice cream tu sedap tak berapa nak perasan atyuk pun dekat dapur so aku dengan malu-malu singa pun cakaplah , " eh termasuk bakul angkat sendiri pula " xD
Atuk dengan sempoinya pun balas , " bukan selalupun ~ " :P
Tbvh , aku tak pandai nak masuk-masuk bakul ni tapi dah sedap berlemak tu memang aku teringin nak masuk dan angkat sendiri ! Larat ke ? Hukaloh ~


Okay ! Tu cerita semalam ~
Hari ni cerita about my first day at Keramat Mall .
Okay , Maulud Nabi kan so mestilah orang nak cutikan ? It's okaylah ~
Memang customer bleh dikira dengan jari tapi nama pun first daykan so haruslah jia you jia you lorh ~
Memang excited walaupun kerja aku tu cikai je ~ Siapa nak pandang ? Tapi , ADA AKU KISAH ? :D
Aku perlukan sedikit masa lagi nak completekan everything .
Sekarang bolehlah goyang kaki , pinggang semua few months in future aku tak tahu cerita aku ni macam mana hahahaha
Harap-harap semuanya berjalan lancar sebab jalan yang tengah aku lalui ni bukan jalan highway tu tapi jalan kampung yang penuh dengan liku dan lubang sana sini LOL


And one more thing !
Tiba-tiba aku terasa aku dah dewasa LOL
Sebabnya semalam aku daftar lesen xD Hahahhaha
Tbh , pada mata aku yang rabun ni kalau orang yang tahu bawa kereta sangat dewasa ! 
Kiranya macam . . . hmmm. . . Dia memang daebaklah ! Sebabnya pada aku juga ' membawa kenderaan yang berlesen ( jadi secara terang lagi bersuluh basikal tidak termasuk dalam list ya . sekian ~ ) ni salah satu perkara yang HANYA orang dewasa mampu buat ' ^^


Btw , whoever read this , maybe Junhyung , Gikwang , Hyunseung , Dujun , Yoseob dan Dongwoon yang baca silalah wish me luck ya babeh ! ^^
( tetiba dorang boleh baca malay -.-" )

I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)