IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Sunday 9 February 2014

Miracle of February



This is how I feel right now Kekekke xD
Alhamdulillah , only this word can I say this moment ^^


I just hope this is will stay longer and longer or maybe just forever please ~
Aku tak pasti kalau selama ni ada orang yang nampak kesungguhan dan usaha aku .
It's okay ~ Budak cool will forever stay cool *masuk troli tolak sendiri* xD
Walaupun kekadang YES memang that person tak nampak BUT PLEASE hargai sikit apa yang aku buat .
Okay , aku bukan nak meluahkan perasaan bodoh-bodoh kat sini -.-" *tersalah pula hahah*


Oh yes ! Aku ni manusia biasa yang selalu alpa jadi kekadang tu lupa nak minta dulu pada Dia sebelum memulakan sesuatu pekerjaan tu .
Pengajaran yang dapat aku lihat dan rasa sekarang ni *ayat karangan pfft * ialah mulakan sesuatu dengan basmallah , selawat keatas Rasulullah SAW , betulkan niat , tawakal dan yang akhir TAWAKAL :)
Aku ni pelupa tahap 7 petala -.-" Jadi setiapa hari aku kena bertafakur hahaha 
Yalah kalau tak redah je hari tu dengan sia-sia .


Semoga apa yang berlaku hari ni akan berulang pada esok hari *yang baik saja sebab tadi kena marah dengan pak cik bas hahaha lebamlah kalau hari-hari kena marah xD* dah hari yang seterusnya .
Amin .


I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)