IMPORTANT NEWS ! ! ^O^

Hey there ! Follow my IGShop @jesterwardrobe ya \^O^/
Instagram

Tuesday 18 February 2014

Alhamdulillah ~

Assalammualaikum ~! ^^
Berminggu juga ya aku update entry baru ~
Such a busy life ( yipeee \^O^? )


OH ! Btw , Hani si Comel tengah main barang aku dekat sebelah ni xD
Selama hampir 3 bulan aku balik Selayang ni , aku tak nafikan aku dah jadi " mangsa buli " LOL
Tapi alhamdulillah , aku lebih tahu " erti kehidupan " ^^
Aku dah boleh senyum dan ketwa dengan mudah :)
No more " a moody me " LOL
Sekarang makan minum aku lebih terjaga , aku ada atuk dengan nde p to talk , and paling penting aku tak keseorangan lagi :D


P/S : Tangan hani kena liquid paper xD HAHAHAH ! Padan muka :P Aku berani tulis since dia tak tahu membaca lagi kekeke Bukan nak kutuk but too adorable this kid ^^ Btw , she said , " tido ~ good morning ! Kak , tidur ~ Dah malam ! " xD YES ! She use ' good morning ' instead of Good Night LMAO That kid ~ xD


Okay , sambung al-kisah aku pula .


Hari ni dan semalam aku pergi Shah Alam , I mean MSU to settled everything related about my study . YUP ! Now , I'm not longer a student ~ I'm not happy either sad ~ Okay , in short aku rasa lega sebab semua dah selesai . Walaupun 50% of my heart sad but 50% lagi lega sebab aku takkan fikir lagi pasal ' duit ' . Aku nak sangat study but aku tak boleh buat MARA then how ? Better aku berhenti je ~


BUT ! Berhenti tak bermakna aku akan lupakan semua impian aku ~ Aku cadang nak ambil kelas luar . Aku nak fokus pada subjek yang aku nak sahaja supaya aku tak buang banyak masa . Sebabnya , banyak class I need to attend ( sparring , guitar , maybe chinese ) ~ So , aku perlukan sesuatu yang masanya fleksibel even aku akan jadi super duper busy ^^ I'm fine with it as long as I'm not going to be ' penganggur ' LOL\


Everything still in planning but when to start I still don't know yet cus too many things too faced so must slow slow lor ~ Tapi aku akan pastikan everything must be done by this year ! Last year ialah tahun untuk aku belajar erti kehidupan dan tahun ni ialah tahun untuk aku enjoy kehidupan ni dengan cara yang betul disamping family :)
I'm Outta Control! Always as Jester940627 :)